همدان رکوردار سالمترین میوه و صیفی جات کشور شد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

همدان رکوردار سالمترین میوه و صیفی جات کشور شد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامیˈ محمدرضا ابراهیمی ˈ روز دوشنبه در برنامه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود : این فرصت بسیار عالی برای مجموعه جهاد کشاورزی استان محسوب می شود و شهرستان اسدآباد با تولید گوجه فرنگی با کیفیت ممتاز توانسته سهم بسزایی در کسب این موفقیت داشته باشد .

وی با بیان اینکه تامین امنیت غذایی راهبرد مهم در توسعه کشاورزی است ، اضافه کرد : سازمان جهاد کشاورزی پا را فراتر از استان نهاده و این تفکر را در عرصه ملی مطرح می کند .

وی تصریح کرد : در راستای تولید محصول سالم مبارزه بیولوژیک با آفات و امراض و کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی و آموزش این روشها به کشاورزان و باغداران استان در حال اجراست .

ابراهیمی اظهار داشت : استان همدان با دارا بودن یک و دو دهم مساحت کشور چهار و نیم درصد تولید محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده است و در صادرات محصولات کشاورزی از استانهای برتر کشور است .

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، گفت : حمایت از تولید و سرمایه ملی بیش از سایر بخشهای صنعتی و تولیدی در بخش کشاورزی می تواند تحقق یابد چرا که بسترهای حمایت از تولید و بکارگیری سرمایه های ملی در این بخش فراهم است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:21  توسط محمد گلزار